You were born an Original Don't die a copy

You were born an Original Don't die a copy


יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

המרק של פוניו

בדיוק כשבן הזוג היה בחו"ל חליתי ככה כמו שצריך.
חום, סחרחורות, שחור בעיניים והכל.
שלושה ילדים רעבים ואני לא יכולה לעמוד על הרגליים, נפלא.

אז מה מכינה אמא שאין לה כוח (והיא לא חייבת להיות חולה בשביל זה) ושהוא בכל זאת מזין וטעים?
מרק מיסו מהיר!


זה לא שאני גיבורה זה באמת באמת פשוט, הגרסה הבריאה לנמס בכוס נטולת מונוסודיום גלוטומט וחומרים משמרים.

רכיבים (למנה אישית):

מים רותחים,
קובית איטריות אורז מלאות (מגיעות במנות אישיות),
שתי כפיות מיסו כהה אורגני,
שתי פטריות שמפניון קצוצות,
כמה קוביות טופו אורגני,
חופן אצות וואקמה,
מעט בצל ירוק קצוץ,
קורט צ'ילי יבש (אופציונלי),
כמה גרגרי אדממה מאודים או שעועית לבלב ירוקה מאודה (אופציונלי),
צלחת עמוקה וצלחת לכיסוי
(למי שאוכל ביצים אפשר לבשל גם ביצה קשה למען הסצנה הפוניואית)

איך מכינים:

בצלחת העמוקה ממיסים את שתי כפיות המיסו עם מעט מים רותחים,
מניחים את האיטריות, מכסים במים רותחים.
מוסיפים את כל התוספות ומכסים בצלחת.
אחרי חמש דקות פותחים ומערבבים ואוכלים בשמחה.

המרק הזה הוא גם משהו שהילדים יכולים להכין כמעט לבד ולעזור לאמא שאין לה כוח להכין כלום (או אבא).



ולכל מי שמחכה יפה יפה לפוסט ההמשך של לא משעמם לי חלק א' אני מתנצלת אבל הייתי כאמור חולה, הפוסט יגיע עוד לפני סוף החופש הגדול מבטיחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה