You were born an Original Don't die a copy

You were born an Original Don't die a copy


יום שני, 19 בדצמבר 2011

התחלה





אבא, אמא, ילדה ילד ותינוק. חמש חתולות, שני חתולים, כלבה וכלב. אלו אנחנו.
גרים קרוב לאדמה. לבסיס. אוהבים ירוק, פתוח, פרוע, עשן מדורות, טבע.

אני תמר. יוצרת ומחנכת בבית. מנסה לשלב בין היצירה לבין הילדים. מלאת השראה ורעיונות כרימון, לא תמיד מספיקה ליישם אותם אבל עוד חזון למועד וכל דבר בעיתו.

אנחנו עושים המון דברים והמון מחשבות עוברות לי בראש על דברים שהייתי רוצה להנציח בשבילי ובשביל הילדים וגם בשביל מי שאולי ירצה לראות, להתנסות, להכיר, לחוות.
מקווה איכשהו להצליח ליצור בלוג חי ומעניין, אפילו שמאוד קשה לתפוס זמן שקט לנסח משפטים שלמים.

אנחנו חיים בדרך חיים שלנו נראת רגילה לחלוטין אבל זה רק בגלל שאנחנו חיים בין אנשים שהם כמונו ומפתיע אותי לחלוטין לגלות שבעיני אנשים אחרים אנחנו גורמים להרמת גבה. אני חיה בבועה.
זה נמצא בכל דבר בבחירות שלנו באופן גידול הילדים, התזונה, אורך החיים, הדרך שבה אנחנו מבלים בסופי השבוע שלנו, בחופשות, בחירות עיצוביות בסידור הבית, גינון, בחירת בית המגורים... בהכל...

אנחנו חיים לצד הזרם וצוללים לתוכו מידי פעם, מי מאיתנו יותר ומי פחות.


לפעמים אני אתחיל רשומה ואחזור אליה מאוחר יותר, ז"א זה יכול גם לקחת כמה ימים אז אם רואים שורה של ... סימן שמתישהו עוד אשוב, זה לא סופי :-)

אז קדימה, צוללים...